Toronto

Efter manga om, massor av men, och flera nej ar jag antligen pa turistande fot. Kanada, here I am pm!

Resan hit gck via Amsterdam och den gick riktigt bra. Bytet i Amsterdam var bara pa en timme och en kvart, men utan problem. Flyget till Kanada gick lysande, och for forsta gangen ar jag i nordamerika.
Planet hade inbyggda mediastationer vid varje sate (säte), det har jag aldrig sett tidigare. Jag kunde valge (danish) om jag ville spela spel, se pa serier, filmer, dokumentarer, kolla gps navigering och mycket mycket mer. Dessutom kunde jag ocksa ringa samt sms.a med en telefon som sat fast i armstodet, men jag tyckte att en hundring for ett samtal var lite for mycket.

Nar jag landade motte jag driekt upp med Hanson. Han bjod mig pa hockey som fodelsedagspresent.
Grymt! NHL hockey live i Nordamerika, i Kanada, i Toronto. Fantastiskt!
Matchen var dessutom rolig. Malkalas, 6-5, till hemmalaget mot Hansons favoriter ST Louis Blues. Det avgjordes dessutom pa straffar!

Efter det gick vi till en sportbar. Hanson spanade in servitriser. Pratade om hur han brukade kla av dem med ogonen och sedan ata upp dem med fantasin. Pa sa satt behover han inte bestalla in forratt.
Okej, det var inte riktigt sant. Men sa tror jag att det var. Servitrisen liknade min kusin alexandra. Sa nu vill Hanson traffa henne. Synd att hon har en tjej (girl).

Nu ska jag prata med ett par killar, som ar ett par, precis som de andra pa mitt hotell ar de gay (gäjj). Forutom jag. Så att ni vet. 

Kommentarer
Postat av: Berglund

hahahahhahahahaha :D stackars Hanson som inte får ngt av din kusin!

2011-01-08 @ 13:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0