Toronto - Lots of pics!


Bästa flygmaten jag ätit tror jag, en vegitarisk pasta. Sido grejset innehöll tyvärr mjölk.


Såhär såg joysticken ut till skärmen som man hade till sitt säte. Som en speldosa,
menyväljare, handkontroll, snikersbar och fjärrkontroll i ett.


Såhär såg KLM-planet ut. Det var ett plan med två våningar. Där uppe satt
förstaklass. Där bak satt bagaget (förhoppningsvis fast), och där framme satt
piloterna och sov (?)


Vi var laddade till glaset på plats i Air Canda Center. Vi käka grillad
korv som var inlindad i bacon och överöst med ost. Ganska gott!


Nationalsången OH CANADA ljuder från en kvinna på isen. Hanson sjöng med.
Jag nynna på den ryska istället.


Matchen är klar, men inte vi.
Hanson i Salmingtröja (nyinköpt en halvtimme innan match), och jag i Sundintröja,
inköpt på stadium till 75% rabatt efter branden på lindex. Snacka om bra investering.
Foto: Doug Gillmore


Efteråt åt vi mat på en sportsbar. Bara massa blåtröjor där. Sundin var där, Clark,
Salming, Kessel, Kaberle, Domi och så vidare.
Här ser vi hur Hanson så gärna vill ha i sig Ketchup. Heinz e gott!


Sist men inte minst - Utsikten från Hansons hotellrum. Schysst!

Mer bilder snart. Kom med frågor i kommentarerna. :)
Sist men inte minst har jag lärt mig ett ord på Kanadensiska:
Good bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0