The rich people have the best women

... Det sa just nattportiern här i lobbyn. Denna kille i min ålder har jag bara pratat med under två dagar (nätter), och vi snackar om allt mellan natt och dag, hus och källare, här medan jag sitter och bloggar.

Han hälsar till er: Snälla svenskar var inte så reserverade, var lite mer generösa med er själva.

Idag har vi annars:
Hjälpt en gråtande tjej på gatan.
Ätit kokta ägg.
Solat i 24-25 gradig skugga, samt varmare sol.
Badat i havet.
Snorklat och kollat på fiskar
Gått på upptäcktsfärd bland vikarna i trakten.
Spelat biljard, som undertecknat vann på 5 minuter :D
Spelat airhockey.
Ätit god pizza.
Kollat på championsleague på en sportsbar.

Frågor på det?



Två av flera vikar i Cala d'Or



Cala Esmeralda strand vid hotellet.



Vad är detta tro? ge mig en gissning!



David leker med kameran å Johan dricker öl :)



En drink på sportbaren Tråkig match, men kul ändå!

Btw, det viktiga. Jag leder Mallorca Championship med 6-4, iaf än så länge...

Kramar till er alla
//David

Kommentarer
Postat av: @nn@

Japp lite frågor



1: Snorklndet e det skoj? Jag har vela göra det länge men nu får ja inte simma under vatten ju =(.



Fina bilder har ingen aning om vad det e för en blomma eller växt du fotat....



Ha en super trevlig dag.

2010-10-21 @ 08:34:05
Postat av: DavidåJohan

Det är skitskoj. Det finns öronpluggar att köpa så det är bara att sätta igång trots allt. :)



Det är en palmkärna, en ung sådan. å den ser till att det blir ne palm sedan vettu. hehe.



Ha en superduper trevlig dag du med :)

Och se till att Mikaela å de andra läser bloggen :p

2010-10-21 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0