Strandad burger-present

Yoyoyo. Dag sex blev vår sista hela dag på denna spanska (tyska?) ö.

Eftersom det var nice väder så biddere en hel del sola och bada, fram till 16. Sedan ville Johan gå till... Burger King och äta Crispy Chicken. Tråkigt! Lite smålågt sådär. Inte minst med tanke på att han några dagar tidigare sa. ”Nej burger king behöver jag inte äta på, det har vi ju hemma”.

Sedan shoppa jag presenter till padre som har field year.

Then som dinner. De gav mig vitlökssås med mjölk i.... jag bad dem ändra. Sedan sa servitören, varje gång har gick förbi bordet ”sorry, sorry”... Haha! Det blev la en 20 gånger tills vi var klara med maten.

Efteråt fick vi sällskap av tyskarna, som vi kallar dem. Iofs finns det e hel del tyskar att välja på här på ön. Men dessa två får bli vårat utsnitt av tyskar och sedan drar vi alla över en kam.

Vi drog till Diferent där de hade avslutningsfest för säsongen. Jag drack whiskey, Johan en fluga, medan de andra hade sex på stranden. Kvällen avslutades med airhockey och lite Sangria och en pratstund med vår spanjor Jean (johan som han kallar sig) i receptionen. Han sa att jag skulle ta hit fler polare nästa gång så kunde vi bo gratis i hans hus.

Eventuella överklagande på detta inlägg kostar 50 E och bör ha poststämpel innan 23 mars 2011.


Modellfotografering för något tyskt företag mitt på gatorna i Cala Ór.



Johan gör norska partytrix med kameran. Bra att ha i CV:et när han
ska tillbaka till Osla med Scania nästa vecka.



Nytt sätt att dricka whiskey! Dont try this at home!
Faktum är att det gjordes för att jag ville komma åt en tand med
whiskeyn då jag hade gjort illa den. Drycken bedövade fin fint :)



Alla som inte dansar är Britter, heter denna lilla lek.
Som ni ser är det alltså fotografen som är en rödhårig blekfis.

Det viktigaste (nästan): JAG VANN Mallorca Championship med 7-6!!!!

Adios!
David


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0