Simba Sumba Samba...

Tre ord tre olika betydelser. Men det ska inte det här inlägget handla om.

So what did we do during our friday here at Mallorca...

Det var bra väder hela dagen. Därmed var det först en hel del slappande och relaxanda. Sedan drog vi med våra tyska polare ut på upptäcksfärd. En av dem, tyskarna alltså, hade tillgång till en hyrbil. Perfekt! Meed andra ord andra gången vi fick gratis resa här på ön. Gött med tanke på debaklet med hyrbilen.

Vi kollade på slott och sedan drog vi till en för mig okänd strand och badade. Härligt.

På kvällen blev det cocktailrunda. Jag kasta in handduken vid 03. Johan och Lea vid 04.30!



Castell de Capdepera byggdes på 13.00 talet.
Påväg dit var det en hel del trånga och slingriga vägar vill jag lova!



Me and him. Ståendes i Capdepera, nedanför borgen.



Kimmie i baksätet på Fiaten, påväg hem från bad och borgar.
Johan var kartläsare. Jag foto-maniak.



Berglund och Lea på Apocalyto, som cocktailbaren hette. Jag tyckte nog
deras cocktail var sådär. Men de gillade den skarpt tydligen :p



Klockan 00.20 påväg från calypto till ett annat ställe gick vi förbi ett
större stenhus. Och vi hörde en spansk röst ropa nummer.
Konstigt tyckte jag och kunde inte värja mig. Jag tog mig in och fann
en bingolokal, full med spanska familjer, mitt i natten :)



Här, till höger,  är den baren som jag och Johan gått flest gånger till.
Diferent är namnet. Skönt ställe som har öppet till tre.
Efter detta place lämna jag och lät de överiga ta över i natten.
Under lördagskvällen hålls en stor pokerturnering på puben. Funderar
på att joina.

Mallorca championship är oförändrat. :)

//David


Kommentarer
Postat av: Katinka

Min jäääävligt heta kille med sin snygga pojkvän ;)

2010-10-23 @ 20:22:43
URL: http://tinkalinka.blogg.se/
Postat av: @nn@

låter som ni njuter riktigt ordentligt:). Låter som ni har det toppen inte avvis alls.... ta me solen när ni kommer hem imorgon :) kram

2010-10-23 @ 21:58:17
Postat av: @nn@

Vilken fin bild du tagit david

:Castell de Capdepera byggdes på 13.00 talet.

2010-10-23 @ 21:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0