No woman no crime

David har tvingat mig att skriva ett blogginlägg. Därför gör jag det nu.

 

Allt är på topp här nere i värmen, lr ja, 22 grader har det nog varit idag, så det är som i juni i sverige ungefär :)

Idag har vi badat i medelhavet å solat lite, när solen väl har varit framme, tror nästan att den är rädd för mig för att varje gång jag har gått in, så har solen tittat fram!

Sov lite middag oxå som en riktig spanjor, det var skönt. Efter det så tog vi en promenad rakt igenom stan vi bor i, är så lungt på gatorna, nästan bara tyska barnfamiljer som oxå var ute å promenerade. Brottslighet verkar inte existera. Vi har inte sett en enda polis eller väktare.

Nu (20.00) ligger David å kollar på eurosport i sängen, han fick ett ryck igår kväll å möblera om, som vanligt tydligen, iaf enligt honom :p

Ha det bra i kylan!

//Berglund


Kommentarer
Postat av: @nn@

HAHA, å sjutton han fick dej skriva ett blogg-inlägg wow bra jobbat David ;). Det låter som ni har det prima men var e bilderna upp till bevis badbilderna så vi ser att ni inte e några badkrukor :P.

David möblerar du om sådär bara, kan man hyra dej då, du kan få ändra om lite i min lgh. Nu dags för mej sova kl är 01,22 i svensk tid å ska upp kl 6 :/. Godnatt kram Anna

2010-10-19 @ 01:22:44
Postat av: David

Det är samma tid i Spanien kan jag berätta.



Men ja, jag har alltid en osedvanlig lust att möblera om i hotell. Det känns mer som "mitt" då. Dessutom är det lite lagom knäppt. Å det är ju bra!



Det var btw ingen liten omflyttning. En soffa, en säng, tre byråer ett bort å lite annat har fått ny plats :)

2010-10-19 @ 02:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0