Singapore Dag 1, omgång 2

Hej igen!
Då var det dax att besöka Singapore igen, kommer vara här 1 vecka denna gång, får hoppas på att man slipper mestadelen utav jetlaggen :)
Kom hit kl 5 lokaltid på söndagsmorgonen, känndes skummt att ha sovit "2 nätter" innom 24h ;)
Hej igen!
Då var det dax att besöka Singapore igen, kommer vara här 1 vecka denna gång, får hoppas på att man slipper mestadelen utav jetlaggen :)
Kom hit kl 5 lokaltid på söndagsmorgonen, känndes skummt att ha sovit "2 nätter" innom 24h ;) så jag passa på att sova bort 6 timmar till.
Glömt jobbtelen hemma har jag gjort oxå, så att ingen har kunnat få tag i mig förren nyss via hotelltelefonen. Snacka om att man är handikappad när man inte kan nummrerna i huvudet! :(
Nu e det strax dax att träffa alla! :)
Ha det bra så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Kul!

Mycket resande på sistone. David och Katinka i Rom, jag i Barcelona och du i Singapore. Någon annan som varit utomlands?

2011-10-03 @ 19:54:26
Postat av: Berglund

Ja, det är ett par stycken till som e på flygplatsen här i singapore ;)



Nästa gång som jag reser kanske det blir till moskva? vem vet :)

2011-10-07 @ 17:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0