Montreal update

Desssa var dagarna och minnena från Montreal. Fast... Hockeybilderna har Katinka på sin kamera. Jag får ju inte fota med min på NHL-matcher eftersom jag har för bra objektiv :D


En kung av indianer, en av skogen och en av..Hmm mössor?
Har köpt en ny som ni kan se, behövs för mina öron.
Mannen på bilden var från Marocko, jag ska hälsa er alla i Sverige från honom.
En försäljare som sålde indianprylar, och en uppstoppad älg. Kul kis!


Gamla stan i Montreal var vacker och påminde stark om en äldre europeisk stadskärna.


På en av krogarna i Montreal mötte vi denna man. Han ägde stället och var grymt rolig.
Dessutom flirtade han oavbrutet med Katinka. Vi hade så roligt åt det så jag bad honom krama
henne. Tror nog Katinka gillade det lite, trots att hon tyckte jag var "dum" som arrangerade det hela, haha.


Ett hopp för mänskligheten är hon min snutt! Här utanför Montreals stadsmuseum som vi besökte.
Iaf tills jag blev så yr så jag var tvungen att gå...


Vy från en restaurang bredvid hotellet i Montreal. Gammalt och nytt.



Hej då för nu!

Kommentarer
Postat av: Berglund

2011-01-17 @ 22:04:19
URL: http://sandramarschall.blogg.se/
Postat av: Berglund

Haha, älgen såg mer levande ut än marocanen! :D

2011-01-17 @ 22:04:58
Postat av: David

Haha va taskigt!

2011-01-18 @ 00:14:07
Postat av: Mänsklighetens hopp

Haha, sant Johan. Han ser liiitegrann ut som en vaxdocka på bilden! No offence.



Jaa, David. En dag ska jag flytta till min fransktalande Zorro. He's my one and only!



Men fram tills dess är du my one and only. Det är Du som är mitt hopp. PUSS!

2011-01-19 @ 23:39:38
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0