Singapore Dag 6

Dagarna fortsatter o rulla pa. Vi har problem med att allt som maste vara klart inte ar det, vi har blivit lovade utav byggforetaget att allt ska vara klart pa mandag, men det tvivlar jag starkt pa :(

Ska bli bjuden pa middag ikvall utav ett transportforetag har nere som vi skrivit kontrakt med (=inget mutbrott ;))
och imorgon lordag ska vi kolla in malaysia ar :D det ska bli spannande, men tydligen sa beratter flera att det ar enkelt att bli ranad dar sa vi kommer bara ta med oss det nodvandigaste och aterkomma t singapore innan serla :)

IT-biten som jag haller i fungerar iaf flawless och det kanns skont :)

Nastan alla andra sitter i moten som jag inte har ngt att gora med, saa passar pa att surfa lite sa lange :)

Kan tillagga att det ar Singapores nationaldag pa tisdag nasta vecka sa det blir ytterligare 1 dag ledig da :)

//Berglund

Kommentarer
Postat av: David

Ville bara konstatera att Rättvik, där jag är nu, måste vara den mest extrema raka motsatsen till Singapore!

2011-08-07 @ 14:51:42
Postat av: Berglund

hahaha ja så kan det nog vara, alltså singapores motsatser är typ usa, nordkorea och rättvik!

2011-08-09 @ 13:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0